Δαγκάνα φρένων για αυτοκινήτων πίσω και εμπρος
Δαγκάνα φρένων πίσω και εμπρος στο ηλεκτρονικο μας καταστημα
Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας η δαγκάνα του φρένου είναι το μέρος των δισκόφρενων που στεγάζει τα έμβολα των δαγκανών. Υπάρχουν δύο τρόποι τοποθέτησής τους.
Η σταθερή δαγκάναΗ σταθερή δαγκάνα είναι η βάση των εμβόλων των φρένων και είναι απευθείας βιδωμένη στην ανάρτηση των τροχών (στο γόνατο της ανάρτησης). Αγκαλιάζει τον δίσκο του φρένου, σε σχήμα τανάλιας. Το περίβλημά της αποτελείται από δύο μέρη, το κάθε ένα εκ των οποίων διαθέτει ένα ή δύο έμβολα, τοποθετημένα το ένα απέναντι από το άλλο. Κάθε μέρος του περιβλήματος διαθέτει από ένα έμβολο με μια ροδέλα στεγανοποίησης, προστατευτικό κάλυμμα και δακτύλιο σύσφιξης. Οι θάλαμοι συμπίεσης του εμβόλου συνδέονται με κανάλια και μια βαλβίδα εξαερισμού βρίσκεται τοποθετημένη στην κορυφή του περιβλήματος.
Κατά την πέδηση, τα έμβολα των κυλίνδρων πιέζουν τις επενδύσεις τριβής στην επιφάνεια του δίσκου. Ο κύλινδρος διαθέτει ένα αυλάκι με ένα ορθογώνιο δακτύλιο στεγανοποίησης που στεγανοποιεί το έμβολο. Λόγω της πίεσης του συστήματος πέδησης, ο δακτύλιος στεγανοποίησης παραμορφώνεται ελαστικά και περιβάλλει το έμβολο με προφόρτιση. Σε περίπτωση που υπάρξει πτώση της πίεσης ή αποδεσμευτεί το φρένο, ο δακτύλιος σφράγισης επιστρέφει στο αρχικό του σχήμα. Το έμβολο τραβιέται από τις επενδύσεις τριβής, παρέχοντάς τους τη σωστή δυνατότητα κίνησης των περίπου 0,15 χιλιοστών, προκειμένου να απελευθερώσουν το δίσκο. Αυτό είναι δυνατό μόνο με την πλήρως ελεύθερη κίνηση του εμβόλου και του δακτυλίου σφράγισης , γεγονός που καθιστά αναπόφευκτη την αντικατάσταση των σκληρυμένων δακτυλίων και των διαβρωμένων εμβόλων.
Δαγκάνα μονομπλόκ (τύπου γροθιάς)Η δαγκάνα τύπου γροθιάς, είναι τοποθετημένη επάνω σε μια βάση και έχει τα εξής πλεονεκτήματα ή χαρακτηριστικά:
- Χαμηλό βάρος
- Μικρότερο, οπότε πιο συμπαγές μέγεθος πλαισίου
- Καλύτερη επαγωγή θερμότητας
- Οδηγούς περιβλήματος που δεν χρειάζονται συντήρηση, επομένως μεγαλύτερη αντοχή στη βρωμιά και τη διάβρωση
Οι δαγκάνες τύπου γροθιάς προσφέρονται επίσης με ειδικά φινιρίσματα, ενισχύοντας την οπτική όταν χρησιμοποιούνται μαζί με ζάντες αλουμινίου.
Μικρό μυστικό:Στα περισσότερα οχήματα, η δαγκάνα του φρένου πρέπει να ξεβιδωθεί για να αλλαχτούν τα τακάκια (επενδύσεις τριβής) των δισκόφρενων.
Μπορείτε να βρείτε τις κατάλληλες δαγκάνες φρένων για τον τύπο του οχήματός σας, καθώς και ανταλλακτικά, όπως έμβολα, ροδέλες στεγανοποίησης, ελατήρια διαχωρισμού κ.λπ., στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας.
Περισσοτερα ανταλλακτικα Σύστημα φρένων στην κατηγορια
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, Μπροστινός άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Διάμετρος [mm]: 54
- για δισκόφρενο πάχους [mm]: 25
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- για δισκόφρενο διαμέτρου [mm]: 312,0
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 94
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων, Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Διάμετρος [mm]: 42
- για δισκόφρενο πάχους [mm]: 12
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- για δισκόφρενο διαμέτρου [mm]: 305
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 145
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων, Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Αλουμίνιο
- Παλαιό εξάρτημα
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 144
- Διάμετρος εμβόλου [mm]: 38
- Πλευρά τοποθέτησης: Μπροστινός άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Διάμετρος [mm]: 54
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- για δισκόφρενο διαμέτρου [mm]: 280,0, 256
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων, Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Αλουμίνιο
- Περιορισμός κατασκευαστή: TRW
- κωδικός προϊόντος κατά ζεύγος: BHN318
- Διάμετρος εμβόλου [mm]: 38
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας δεξιά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων (1 έμβολα)
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- για δισκόφρενο πάχους [mm]: 10
- Βάρος [kg]: 3,2
- Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με ηλεκτρικό φρένο ακινητοποίησης
- Πλήθος συνδέσεων: 1
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 144
- Διάμετρος εμβόλου [mm]: 38
- Πλευρά τοποθέτησης: Mπροστινός άξονας δεξιά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων (1 έμβολα)
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Διάμετρος [mm]: 57
- για δισκόφρενο πάχους [mm]: 25
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- για δισκόφρενο διαμέτρου [mm]: 282, 288, 312, 314
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 94
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων, Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Αλουμίνιο
- Περιορισμός κατασκευαστή: TRW
- κωδικός προϊόντος κατά ζεύγος: BHN317
- Διάμετρος εμβόλου [mm]: 38
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων (1 έμβολα)
- Υλικό: Αλουμίνιο
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 10
- Διάμετρος εμβόλου κυλίνδρου [mm]: 38
- για δισκόφρενο διαμέτρου [mm]: 255, 253,0
- Τύπος δισκόφρενων: πλήρες
- Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10X1
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 118
- Καθαρό βάρος [kg]: 1,4
- Πλευρά τοποθέτησης: Μπροστινός άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων (1 έμβολα), Δαγκάνα φρένων
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Διάμετρος [mm]: 57
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 25
- για δισκόφρενο διαμέτρου [mm]: 300
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας δεξιά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων (1 έμβολα)
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 9
- για δισκόφρενο πάχους [mm]: 9
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 118
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 12
- Παλαιό εξάρτημα
- Πλάτος εσωτερικά [mm]: 57,5
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 134
- Διάμετρος εμβόλου [mm]: 41
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας δεξιά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων
- Διάμετρος [mm]: 42
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 145
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας δεξιά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων, Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Αλουμίνιο
- Διάμετρος [mm]: 41
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- για δισκόφρενο διαμέτρου [mm]: 282,0, 256,0
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 134
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας δεξιά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Αλουμίνιο
- για δισκόφρενο πάχους [mm]: 9
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς ηλεκτρικό μοτέρ, χωρίς στήριγμα
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 118
- Διάμετρος εμβόλου δαγκάνας φρένων [mm]: 38
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων, Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Αλουμίνιο
- Παλαιό εξάρτημα
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 118
- Διάμετρος εμβόλου [mm]: 38
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων, Δαγκάνα με ενσωμ. φρένο ακινητ.
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Διάμετρος [mm]: 38
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 10
- Παλαιό εξάρτημα
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- Πλάτος εσωτερικά [mm]: 50
- Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10X1
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 134
- Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας αριστερά
- Τύπος δαγκάνας: Δαγκάνα φρένων (1 έμβολα)
- Διάμετρος [mm]: 38
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 9
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: χωρίς στήριγμα
- για δισκόφρενο διαμέτρου [mm]: 230
- για καλώδιο διαμέτρου [mm]: 6,0
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 118
- Διάμετρος εμβόλου [mm]: 38