Δισκόπλακες MITSUBISHI L200 II Pick-up 2.6 4WD (K33T) 103 PS Βενζίνη
MAPCO Δισκόπλακα μπροστινός άξονας, Ø: 258mm, αεριζόμενο, Ø: 258mm
Προϊόν №: 15250
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
- Διάμετρος [mm]: 258
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Αριθμός οπών: 6
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 104
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20,4
- Σύστημα φρένων: SUMI
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
JAPKO Δισκόπλακα μπροστινός άξονας, Ø: 255mm, αεριζόμενο, Ø: 255mm
Προϊόν №: 60512
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
- Διάμετρος [mm]: 255
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Πλήθος οπών: 5
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 84
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 20,2
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 18
- Σύστημα φρένων: AKEBONO
- Υψος [mm]: 33,8
- Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 98
- Στοιχεία ελέγχου: ECE R90 APPROVED
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
SAMKO Δισκόπλακα Ø: 258mm, εσωτερικά αεριζόμενο, Ø: 258mm
Προϊόν №: D1171V
- Διάμετρος [mm]: 258
- Τύπος δισκόφρενων: εσωτερικά αεριζόμενο
- Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 84
- Αριθμός οπών: 6
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20,4
- Υψος [mm]: 34
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
STARK Δισκόπλακα μπροστινός άξονας, Ø: 277,5mm, αεριζόμενο, Χυτοσίδηρος, Ø: 277,5mm, χωρίςεπίστρωση, χωρίς βίδες
Προϊόν №: SKBD-0023237
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
- Διάμετρος [mm]: 277,5
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 87
- Αριθμός οπών: 6
- Διάμετρος οπής μπουλονιού τροχού [mm]: 10,5
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 108
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Επιφάνεια: χωρίςεπίστρωση
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20,4
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 134
- Υψος [mm]: 45
- Διαστάσεις σπειρώματος: 10,7
- Διάμετρος οπής [mm]: 11
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: χωρίς βίδες
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
RIDEX Δισκόπλακα μπροστινός άξονας, Ø: 277,5mm, αεριζόμενο, Χυτοσίδηρος, Ø: 277,5mm, χωρίςεπίστρωση, χωρίς βίδες
Προϊόν №: 82B1087
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
- Διάμετρος [mm]: 277,5
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 87
- Αριθμός οπών: 6
- Διάμετρος οπής μπουλονιού τροχού [mm]: 10,5
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 108
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Επιφάνεια: χωρίςεπίστρωση
- Υλικό: Χυτοσίδηρος
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20,4
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 134
- Υψος [mm]: 45
- Διαστάσεις σπειρώματος: 10,7
- Διάμετρος οπής [mm]: 11
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: χωρίς βίδες
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
DELPHI Δισκόπλακα Ø: 277mm, αεριζόμενο, Ø: 277mm, λαδωμένο
Προϊόν №: BG2561
- Διάμετρος [mm]: 277
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 87
- Αριθμός οπών: 6
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Επιφάνεια: λαδωμένο
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20
- Υψος [mm]: 45
- Στοιχεία ελέγχου: E1 90R-02C0074/1474
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
JAPKO Δισκόπλακα μπροστινός άξονας, Ø: 255mm, αεριζόμενο, Ø: 255mm, βαμμένο
Προϊόν №: 60512C
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
- Διάμετρος [mm]: 255
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Πλήθος οπών: 5
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 84
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 20,2
- Επιφάνεια: βαμμένο
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 18
- Σύστημα φρένων: AKEBONO
- Υψος [mm]: 33,8
- Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 98
- Στοιχεία ελέγχου: ECE R90 APPROVED
- για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: MB238495
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
MAPCO Δισκόπλακα μπροστινός άξονας, Ø: 277mm, αεριζόμενο, Ø: 277mm
Προϊόν №: 45544
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
- Διάμετρος [mm]: 277
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Αριθμός οπών: 6
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 108
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20,4
- Βάρος [kg]: 3,1
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
KAVO PARTS Δισκόπλακα Ø: 277mm, αεριζόμενο, Ø: 277mm, με επίστρωση
Προϊόν №: BR-5717-C
- Διάμετρος [mm]: 277
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 87
- Αριθμός οπών: 6
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 108
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Επιφάνεια: με επίστρωση
- Διάμετρος πλήμνης 1 [mm]: 87
- Διάμετρος πλήμνης 2 [mm]: 129
- Υψος [mm]: 45
- Στοιχεία ελέγχου: R90
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
BOSCH Δισκόπλακα Ø: 277,2mm, αεριζόμενο, εσωτερικά αεριζόμενο, Ø: 277,2mm, λαδωμένο
Προϊόν №: 0 986 478 635
- Διάμετρος [mm]: 277,2
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο, εσωτερικά αεριζόμενο
- Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 87,1
- Αριθμός οπών: 6
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 108
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Επιφάνεια: λαδωμένο
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20,4
- Υψος [mm]: 45,1
- Διάμετρος οπής έως [mm]: 10,67
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
BREMBO Δισκόπλακα Ø: 277mm, εσωτερικά αεριζόμενο, Ø: 277mm
Προϊόν №: 09.6817.10
- Διάμετρος [mm]: 277
- Τύπος δισκόφρενων: εσωτερικά αεριζόμενο
- Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 87
- Αριθμός οπών: 6
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20,4
- Υψος [mm]: 45
- Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 100
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
goCORE Δισκόπλακα Ø: 277mm, αεριζόμενο, Ø: 277mm
Προϊόν №: GCH20771
- Διάμετρος [mm]: 277
- Τύπος δισκόφρενων: αεριζόμενο
- Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 87
- Αριθμός οπών: 6
- Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 108
- Πάχος δισκόπλακας [mm]: 22
- Ελάχιστο πάχος [mm]: 20,4
- Υψος [mm]: 45
- Διαστάσεις σπειρώματος: 10,7
- Διάτρητη: όχι
- Κατάσταση: νέο
Δείτε άλλα ανταλλακτικά για MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 103 PS.
STARK Μίζα 1,2Ίντσες
Προϊόν №: SKSTR-0330229
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Κωδικός κινητήρα: G54B
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 77
- επαφή: με ακροδέκτη 15α
- Ολικό μήκος [mm]: 208
- Κατάσταση: νέο
NIPPARTS Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν. με εγκοπή
Προϊόν №: J2825018
- Πλευρά τοποθέτησης: από την πλευρά των τροχών
- Μήκος [mm]: 216
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά τροχού: 28
- Εσωτερική οδόντωση, πλευρά τροχού: 25
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 56
- Μηχανικά επεξεργασμένο: με εγκοπή στο εσωτερικό τμήμα (κέντρο)
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με εγκοπή
- Κατάσταση: νέο
GSP Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν.
Προϊόν №: 839018
- Πλευρά τοποθέτησης: Μπροστινός άξονας αριστερά, Mπροστινός άξονας δεξιά, από την πλευρά των τροχών
- Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
- Μήκος [mm]: 216
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά τροχού: 28
- Εσωτερική οδόντωση, πλευρά τροχού: 25
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 56
- Αριθμός τεχνικής πληροφορίας: Original design
- Κατάσταση: νέο
FEBEST Άρθρωση, άξονας μετάδ. κίνησης μπροστινός άξονας, από την πλευρά των τροχών
Προϊόν №: 0410-013
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, από την πλευρά των τροχών
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά τροχού: 28
- Εσωτερική οδόντωση, πλευρά τροχού: 25
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 56
- Διάμετρος [mm]: 92
- Ποσότητα: 1
- πλάτος συσκευασίας [cm]: 11,5
- ύψος συσκευασίας [cm]: 11,5
- Κατάσταση: νέο
FEBEST Άρθρωση, άξονας μετάδ. κίνησης από την πλευρά τουκιβώτιου ταχυτήτων, Μπροστινός άξονας αριστερά
Προϊόν №: 0411-V43LH
- Πλευρά τοποθέτησης: από την πλευρά τουκιβώτιου ταχυτήτων, Μπροστινός άξονας αριστερά
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά διαφορικού: 25
- Εσωτ. οδόντ.πλευράς διαφ., σύνδ. με κιβώτιο ταχ.: 25
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 32
- Διάμετρος [mm]: 86
- Ποσότητα: 1
- πλάτος συσκευασίας [cm]: 11,0
- ύψος συσκευασίας [cm]: 11,0
- Κατάσταση: νέο