Τσιμούχα εκκεντροφόρου FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 EcoBoost 150 PS Βενζίνη
PAYEN Τσιμούχα, εκκεντρ. άξονας
Προϊόν №: NA5310
- Υψος [mm]: 7
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 46
- Υλικό: FPM (φθοριανθρακούχο καουτσούκ)
- Διάταξη τσιμούχας ακτινωτού άξονα: 827S W
- Είδος περιστροφής: Δεξιόστροφο στρίψιμο
- Διάμετρος [mm]: 56,4
- Κατάσταση: νέο
ELRING Τσιμούχα, εκκεντρ. άξονας
Προϊόν №: 542.030
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 46
- Υψος [mm]: 7
- Διάταξη τσιμούχας ακτινωτού άξονα: ASW
- Είδος περιστροφής: Δεξιόστροφο στρίψιμο
- Υλικό: FPM (φθοριανθρακούχο καουτσούκ)
- Προστασία κατά της σκόνης: με χείλος προστασίας κατά της σκόνης
- Διάμετρος [mm]: 56,4
- Αριθμός καταχώρησης: 8484200000
- Κατάσταση: νέο
REINZ Τσιμούχα, εκκεντρ. άξονας
Προϊόν №: 81-36558-00
- Υλικό: FPM (φθοριανθρακούχο καουτσούκ)
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 46
- Υψος [mm]: 7
- Διάταξη τσιμούχας ακτινωτού άξονα: A SL
- Είδος περιστροφής: Δεξιόστροφο στρίψιμο
- Διάμετρος [mm]: 56,4
- Κατάσταση: νέο
CORTECO Τσιμούχα, εκκεντρ. άξονας Κινητήρας
Προϊόν №: 19036722B
- Πλευρά τοποθέτησης: Κινητήρας
- Ύψος 1 [mm]: 7
- Υλικό: FPM (φθοριανθρακούχο καουτσούκ)
- Είδος περιστροφής: Δεξιόστροφο στρίψιμο
- Προστασία κατά της σκόνης: με χείλος προστασίας κατά της σκόνης
- Διάμετρος [mm]: 56,4
- Εσωτερική διάμετρος 2 [mm]: 46
- Κατάσταση: νέο
FEBI BILSTEIN Τσιμούχα, εκκεντρ. άξονας από την μετωπική πλευρά
Προϊόν №: 107976
- Πάχος [mm]: 7
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 27
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Υλικό: ACM (πολυακρυλικό καουτσούκ), PTFE (πολυτετραφθοροαιθυλένιο)
- Πλευρά τοποθέτησης: από την μετωπική πλευρά
- Βάρος [kg]: 14,8
- Διάμετρος [mm]: 47
- Δώστε προσοχή στις πληροφορίες για το σέρβις
- Κατάσταση: νέο
Δείτε άλλα ανταλλακτικά για FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 150 PS.
VALEO Μίζα 1,2Ίντσες, NEW ORIGINAL PART
Προϊόν №: 438302
- Κωδικός κινητήρα: JQDA, JQDB
- Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με λειτουργία Start/Stop
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 12
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Αριθμός οπών: 3
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 76
- συμπληρωματική πληροφορία: NEW ORIGINAL PART
- Πλήθος οπών με βόλτα: 3
- Επαφή: NO
- Θέση/βαθμοί: R 50
- Βάρος [kg]: 2,912
- Νέο εξάρτημα χωρίς δέσμευση
- Κατάσταση: νέο
AD KÜHNER Μίζα 1,2Ίντσες
Προϊόν №: 255117
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 12
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 76
- Πλήθος οπών με βόλτα: 3
- Κατάσταση: νέο
VALEO Δυναμό 150Α, NEW ORIGINAL PART
Προϊόν №: 439906
- Έτος κατασκευής έως: 03/2015
- Κωδικός κινητήρα: JQDA/JQDB
- Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: Μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων
- Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με σύστημα κλιματισμού (χειροκίνητη ρύθμιση)
- Θέρμανση/ψύξη: για οχήμ. με επιπλέον θέρμανση
- Ρεύμα φόρτισης γεννήτριας [A]: 150
- Τάση [V]: 14
- Διάμ. τροχαλίας ιμάντα [mm]: 55
- Τροχαλίες ιμάντων: με τροχαλία ιμάντα ελεύθ. κίνησης
- Αριθμός ραβδώσεων: 6
- συμπληρωματική πληροφορία: NEW ORIGINAL PART
- Θέση/βαθμοί: L 80
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Τρόπος στερέωσης: Στερέωση 4 σημείων
- Επαφή: B+
- Βάρος [kg]: 7,69
- Νέο εξάρτημα χωρίς δέσμευση
- Κατάσταση: νέο
VALEO Δυναμό 120Α, NEW ORIGINAL PART
Προϊόν №: 439910
- Έτος κατασκευής έως: 03/2015
- Κωδικός κινητήρα: JQDA/JQDB
- Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: Μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων
- Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με σύστημα κλιματισμού (χειροκίνητη ρύθμιση)
- Θέρμανση/ψύξη: για οχήμ. χωρίς επιπρ. θέρμανση
- Ρεύμα φόρτισης γεννήτριας [A]: 120
- Τάση [V]: 14
- Διάμ. τροχαλίας ιμάντα [mm]: 55
- Τροχαλίες ιμάντων: με τροχαλία ιμάντα ελεύθ. κίνησης
- Αριθμός ραβδώσεων: 6
- συμπληρωματική πληροφορία: NEW ORIGINAL PART
- Θέση/βαθμοί: L 40
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Τρόπος στερέωσης: Στερέωση 4 σημείων
- Επαφή: B+
- Βάρος [kg]: 6,67
- Νέο εξάρτημα χωρίς δέσμευση
- Κατάσταση: νέο
FEBEST Άρθρωση, άξονας μετάδ. κίνησης μπροστινός άξονας, από την πλευρά των τροχών
Προϊόν №: 2110-CB7
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, από την πλευρά των τροχών
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά τροχού: 27
- Εσωτερική οδόντωση, πλευρά τροχού: 24
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 62
- Διάμετρος [mm]: 81
- Ποσότητα: 1
- πλάτος συσκευασίας [cm]: 10,5
- ύψος συσκευασίας [cm]: 10,5
- Κατάσταση: νέο
FEBEST Άρθρωση, άξονας μετάδ. κίνησης Mπροστινός άξονας δεξιά, από την πλευρά τουκιβώτιου ταχυτήτων
Προϊόν №: 2111-CB8
- Πλευρά τοποθέτησης: Mπροστινός άξονας δεξιά, από την πλευρά τουκιβώτιου ταχυτήτων
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά διαφορικού: 23
- Εσωτ. οδόντ.πλευράς διαφ., σύνδ. με κιβώτιο ταχ.: 22
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 40
- Διάμετρος [mm]: 78
- Ποσότητα: 1
- πλάτος συσκευασίας [cm]: 8,5
- ύψος συσκευασίας [cm]: 8,5
- Κατάσταση: νέο
GSP Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν.
Προϊόν №: 818244
- Πλευρά τοποθέτησης: Μπροστινός άξονας αριστερά, Mπροστινός άξονας δεξιά, από την πλευρά των τροχών
- Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
- Μήκος [mm]: 154,5
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά τροχού: 27
- Εσωτερική οδόντωση, πλευρά τροχού: 24
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 62,8
- Προδιαγραφή: Middle groove
- Διαστάσεις σπειρώματος: M22X1,5
- Αριθμός τεχνικής πληροφορίας: Middle groove
- Κατάσταση: νέο
GSP Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν.
Προϊόν №: 618263
- Πλευρά τοποθέτησης: Mπροστινός άξονας δεξιά, από την πλευρά τουκιβώτιου ταχυτήτων
- Μήκος [mm]: 451
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 40
- Εσωτ. οδόντ.πλευράς διαφ., σύνδ. με κιβώτιο ταχ.: 22
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά διαφορικού: 23
- Κατάσταση: νέο