Η ιστορία της Ford
Η FORD είναι η βασική μάρκα της FORD Motor Company, η οποία έχει την έδρα της στο Dearborn του Michigan, στις Η.Π.Α. Ο Henry FORD, ήταν αναμεμειγμένος με την αυτοκινητοβιομηχανία από το 1899 και το 1903, έγινε ο πέμπτος σε μέγεθος κατασκευαστής αυτοκινήτων. Η παραγωγή του ξεκίνησε με το Fordmodel A, επίσης γνωστό ως “Fordmobile”. Η αποφασιστική κίνηση για την εταιρία έγινε με το “Tin Lizzy”,το οποίο παραγόταν στο νέο εργοστάσιο στο Ντιτρόιτ, από το 1908. Χάρη στην αλυσίδα παραγωγής που εμφανίστηκε το 1913, το κόστος παραγωγής και κατά συνέπεια, η τιμή πώλησης των αυτοκινήτων, μπόρεσαν να μειωθούν σημαντικά, επιτρέποντας στην εταιρία να συμβάλει σημαντικά στη διάδοση των αυτοκινήτων στις Η.Π.Α.
Μάρκετινγκ στη Γερμανία
Από το 1925, η FORD εκπροσωπείται και στη Γερμανία. Το πασίγνωστο εργοστάσιο, το οποίο άνοιξε στην Κολονία το 1930, διευθύνεται από μια Γερμανική θυγατρική του ομίλου. Πέρα από το Model T, η FORD δημιούργησε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα μοντέλων μικρής και μεσαίας κατηγορίας. Σήμερα, η εταιρία εστιάζεται στην παραγωγή και εμπορία επιβατικών οχημάτων, βαν και SUV, μικρής και μεσαίας κατηγορίας. Στις Η.Π.Α., τα SUV (“Explorer”), τα ημιφορτηγά πικάπ (F-series), καθώς και τα πολυτελή οχήματα που φέρουν το όνομα “Lincoln” παίζουν σημαντικό ρόλο για τη εταιρία.
Τεχνολογικά απαιτητικά οχήματα για την παγκόσμια αγορά
Η διεθνής φήμη της FORD ξεκίνησε με το μυθικό Model T, το οποίο παραγόταν από το 1908 μέχρι το 1927. Συνολικά, πουλήθηκαν περισσότερα από 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα και ήταν ένα από τα καλυτέρα σε πωλήσεις οχήματα στον κόσμο μέχρι και το 1972. Στη συνέχεια, η Fordπαρήγαγε κατά προτίμηση, οικονομικά μεσαίας κατηγορίας μοντέλα για την αγορά των Η.Π.Α. Μέχρι τη διακοπή της παραγωγής της, το 1940, τα μοντέλα “Cologne”, “Eifel” και “Taunus” διανέμονταν σε ευρεία κλίμακα στη Γερμανία. Μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο, στην Κολονία, άρχισε η παραγωγή του θρυλικού “Buckel-Taunus”. Τη δεκαετία του ‘50, το “Globe-Taunus” ήταν το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην Ευρώπη. Την επόμενη δεκαετία έγιναν πολύ διαδεδομένα, τα πολύ μοντέρνα μπροστινοκίνητα μοντέλα 12 Mκαι 15 M, μαζί με το μεγαλύτερο 17 M, τα οποία παράγονταν σε μια σειρά γνωστή ως “Tub”. Τη δεκαετία του ‘70, το νέο Taunus (""Knudsen-Taunus""), η οικογενειακή λιμουζίνα Consul και το οικογενειακό στέισον βάγκον της ανώτερης μεσαίας κατηγορίας Granada, αποτελούσαν πολύ ελκυστικές επιλογές. Το 2+2 θέσεων κουπέ Capri και το κόμπακτ Escort, το οποίο προερχόταν από το πρόγραμμα της Αγγλικής παραγωγής, ήταν επίσης ιδιαίτερα επιτυχημένα. Μετά την παραγωγή των λιμουζινών και των στέισον βάγκον των σειρών Sierra και Scorpio, ξεκίνησε η εποχή των παγκόσμιων αυτοκινήτων Fiesta, Focus και Mondeo, τα οποία υπάρχουν και στις μέρες μας. Κάποια δημοφιλή οικογενειακά και επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι τα βαν C-Max και S-Max, καθώς και τα οχήματα μεταφοράς και μίνιμπας Tourneo Connect και Transit Courier. Τα υψηλών επιδόσεων σπορ αυτοκίνητα GT, καθώς και τα κουπέ και κάμπριο Mustang, είναι τα πιο δημοφιλή προϊόντα της Αμερικάνικής παραγωγής. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από ανταλλακτικά για τα μοντέλα της FORD.