Η ιστορία της επιτυχίας της Honda Motor
Η Ιαπωνική μάρκα αυτοκινήτων HONDA, πάει πίσω μέχρι το 1948, όταν ο Soichiro ίδρυσε την εταιρία HONDA, η οποία ξεκίνησε με την παραγωγή βοηθητικών μοτέρ για ποδήλατα. Από τότε, εξελίχθηκε στη μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρία κινητήρων παγκοσμίως. Η φήμη της μάρκας βασίζεται στα ποδήλατα, τις ουσιαστικά πανίσχυρες μοτοσυκλέτες της και στην πληθώρα των επιτυχιών της στα διάφορα είδη μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πέραν των άλλων, η εταιρία φημίζεται παγκοσμίως και για την κατασκευή κινητήρων για πλοία. Το 1963, ξεκίνησε η παραγωγή αυτοκινήτων της εταιρίας, με τα μικρά S 500, S 600 και S800, καθώς και με τα μικρά βαν L και P 700 και 800. Στην παραγωγή της, προστέθηκαν ακόμη τα μικρά πικάπ T 360 και T 500. Από το 1968, ξεκίνησε η εξαγωγή στη Γερμανία των μικρών N 600 και του σπορ κουπέ S 800. Λίγο καιρό αργότερα, η εταιρία επέκτεινε σημαντικά τη γκάμα των μοντέλων της, στη μεσαία και την ανώτερη κατηγορία. Το σπορ κάμπριο S 2000 και το προσανατολισμένο για επιδόσεις κουπέ NSX, συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό στην εικόνα της μάρκας. Το ανώτερης κατηγορίας σεντάν Legend, το οποίο δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο στην Ευρώπη, βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας των μοντέλων της.
HONDA – σπορ αυτοκίνητα με δημιουργική τεχνολογία κίνησης
Ως κατασκευαστής επιβατικών αυτοκινήτων, η HONDA ξεκίνησε την παραγωγή της με τα επονομαζόμενα Kei-cars, τα οποία είναι νάνο αυτοκίνητα με φορολογικές ελαφρύνσεις και κινητήρες μέχρι 360 κυβικά που απευθύνονται στην αγορά της Ιαπωνίας. Μοντέλα όπως τα Life, βρίσκονται ακόμα στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας. Στην Ευρώπη, η εταιρία προσφέρει το Jazz, ένα μικρό πεντάθυρο αυτοκίνητο που είναι διαθέσιμο και σε υβριδική έκδοση. Το Jazz αντικατέστησε το οικογενειακό Insightτο οποίο δεν πωλείται πια στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Το δημοφιλές κόμπακτ Civic, το οποίο προσφέρεται σήμερα στην ένατη γενιά του, είναι ευρέως διαδομένο και παράγεται ως χάτσμπακ, οικογενειακό και στέισον βάγκον (“Tourer”). Η μεσαία κατηγορία, περιλαμβάνει το HONDA Accord, ένα κλασικό οικογενειακό σεντάν, το οποίο είναι, επίσης, και η βάση ενός ευρύχωρου στέισον βάγκον. Εκτός από το Accord, υπήρχε στην αγορά από το 1978 μέχρι το 2002, το δημοφιλές κουπέ Prelude και ο διάδοχός του, το CR-Z, μέχρι το 2010. Η υψηλή κατηγορία της Honda, στη Γερμανία, εκπροσωπούταν από το μοντέλο Legend, το οποίο σήμερα βρίσκεται στην πέμπτη γενιά του, αλλά δε βρίσκεται στο πρόγραμμα εξαγωγών της εταιρίας στη Γερμανική αγορά. Στις Η.Π.Α. και τον Καναδά, αυτό το μοντέλο, καθώς και τα άλλα μοντέλα της ανώτερης κλάσης, βγαίνουν στην αγορά από την πολυτελή μάρκα “Acura”. Η HONDA προσφέρει, επίσης, μια ποικιλία από SUV, βαν και φορτηγάκια πικάπ, τα οποία παράγονται είτε για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, είτε για τη Βόρεια Αμερική. Το φιλικό προς την οικογένεια κόμπακτ βαν CR-V κατασκευάζεται για τη γερμανική αγορά και διατίθεται πλέον στην τέταρτή του γενιά. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να βρείτε μια εκτεταμένη γκάμα από ανταλλακτικά για όλα τα παλαιά, αλλά και τα καινούρια μοντέλα της HONDA, καθώς και για τα μοντέλα άλλων Ιαπώνων και νοτιοκορεατών κατασκευαστών.