Επιτυχία μέσω της εσωτερικής ανάπτυξης
Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία HYUNDAI ιδρύθηκε από τον ChungJu-Yung, το 1967. Η εταιρία με έδρα την Seoul, ξεκίνησε με την κατόπιν αδείας κατασκευή του Ford Corina, της Εγγλέζικης έκδοσης του Ford Taunus. Το πρώτο εσωτερικής ανάπτυξης αυτοκίνητο, το μικρό μοντέλο Pony, παρουσιάστηκε το 1975. Από το 1983, άρχισε να εξάγεται στον Καναδά και το Μεξικό και από το 1984, στις Η.Π.Α. Η HYUNDAI παράγει, επίσης, μεταφορικά και επαγγελματικά οχήματα. Στα μέσα της δεκαετίας του ‘80, η εταιρία άρχισε να κατασκευάζει μεγάλα φορτηγά και λεωφορεία. Παρά το γεγονός ότι πολύ συχνά χρησιμοποιούσε την τεχνολογία της Mitsubishi, η HYUNDAI άρχισε από τη δεκαετία του ‘90, να χρησιμοποιεί εσωτερικής ανάπτυξης τεχνολογίες. Σήμερα, η εταιρία παράγει μια ευρεία γκάμα οχημάτων σε όλες τις κατηγορίες, καθώς και SUV, βαν, ημιφορτηγά πικάπ, οχήματα μεταφορών, επαγγελματικά οχήματα και λεωφορεία. Λόγω της εξαγοράς της ανταγωνίστριας εταιρίας Kia, το 1998, η HYUNDAI είναι σήμερα η 5η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως. Η HYUNDAI κάνει μεγάλες εξαγωγές στις γειτονικές της χώρες της Ανατολικής Ασίας και εξάγει, επίσης, και στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Από κοινού με την Kia διατηρούν ένα ερευνητικό και εξελικτικό κέντρο στο Rüsselsheim.
Απαιτητική τεχνολογία οχημάτων από τη Νότια Κορέα
Αρχικά, η παρουσία της μάρκας στην αγορά, χαρακτηριζόταν από τα (πολύ) μικρά της αυτοκίνητα. Το Pony παραγόταν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και αντικαταστάθηκε αργότερα από το Accent, το οποίο σήμερα ονομάζεται i 20. Ανάμεσα στο 1997 και το 2002, προωθούνταν στην αγορά το πολύ μικρό Atosκαι, από το 2002 μέχρι το 2008, η HYUNDAI κατασκεύαζε το επίσης μικρό Getz που ακολουθήθηκε από το i 10.
Από την κατηγορία κόμπακτ στα πολυτελή σεντάν
Τα καθιερωμένα πια, σεντάν και στέισον βάγκον των σειρών Lantra/Elantra της κόμπακτ κατηγορίας αντικαταστάθηκαν, στην Ευρώπη, από τα μοντέρνα μοντέλα i 30. Τα προηγούμενα ονόματα των μοντέλων, ωστόσο, εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται σε αρκετές εξαγωγικές αγορές μέχρι και σήμερα. Τα μεγάλα μεσαίας κατηγορίας σεντάν και στέισον βάγκον της σειράς i 40, αντικατέστησαν το μοντέλο Sonata και τοποθετήθηκαν μια κατηγορία υψηλότερα. Το κουπέ Veloster είναι τμήμα του σπορ τομέα της εταιρίας. Η ανώτερη μεσαία κατηγορία, στην Ευρώπη, περιλαμβάνει τις σειρές XG 30, XG 350 και Grandeur. Σήμερα, στην ίδια κατηγορία, προσφέρεται και το πολυτελές σεντάν Genesis, το οποίο πήρε τη θέση του Centennial, το οποίο δεν εμφανιζόταν στην αγορά της Ευρώπης. Το ίδιο ισχύει και για την παρουσίαση του σεντάν Equus, το οποίο δεν βρίσκεται ακόμα στο επίσημο εξαγωγικό πρόγραμμα της εταιρίας για την Ευρώπη. Άλλοι σημαντικοί πάροχοι εσόδων είναι το κόμπακτ βαν ix 20 και τα πολύ καλά σε πωλήσεις SUV, Santa Fe και Grand Santa Fe. Πολύ δημοφιλή είναι, επίσης, τα ix 35 και ix 55 τα οποία εξασφάλισαν την ισχυρή παρουσία της μάρκας στην αγορά των τετρακίνητων οχημάτων. Το ix35, κατασκευάζεται και σε μια έκδοση με τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Το HYUNDAI H-1, εκτιμάται ιδιαίτερα στον επαγγελματικό τομέα και είναι διαθέσιμο ως όχημα μεταφορών (Cargo), καθώς και ως μικρό βαν (Travel). Προσφέρουμε μια εκτεταμένη συλλογή από ανταλλακτικά για οχήματα HYUNDAI και Kia.