Η Sophie Opel, χήρα του Adam Opel, άρχισε να κατασκευάζει αυτοκίνητα στο εργοστάσιο ραπτομηχανών του, το 1895. Απέκτησε το Anhaltische Motor Factory από τον κλειδαρά των δικαστηρίων Friedrich Lutzmann από το Dessau, ο οποίος παρουσίασε το πρώτο αυτοκίνητο από το Rüsselsheim στο Σαλόνι Αυτοκινήτου IAA, στο Βερολίνο, το 1897. Αρχικά, αυτά προσφέρονταν με διαφορετικά σασί και εκδόσεις κινητήρων. Το 1902, η εταιρεία παρουσίασε ένα δικύλινδρο κινητήρα και το 1904, ένα τετρακύλινδρο. Μετά τη νίκη της σε αγώνα αυτοκινήτων, το 1907, η Opel έγινε ο κύριος προμηθευτής της αυλής του Γερμανού Αυτοκράτορα. Το 1912, το εργοστάσιο κατασκεύασε 3000 αυτοκίνητα και συνέχισε την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων, μέχρι και τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Με το τέλος του Πολέμου, η Opel απέκτησε το πρώτο εργοστάσιο στη Γερμανία με γραμμή παραγωγής.
To 1928, o Όμιλος Adam Opel KG (περιορισμένης ευθύνης) είχε ήδη κατασκευάσει περίπου 43.000 οχήματα στη Γερμανία. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία άλλαξε τη μορφή της από περιορισμένης ευθύνης σε μετοχική (AG). Οι υιοί της Sophia Opel πούλησαν το μερίδιό τους στην αμερικανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων General Motors. Το 1931, ολόκληρος ο Όμιλος ανήκε πλέον στους Αμερικάνους!
Το 1937, ο Όμιλος ήταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη με παραγωγή 137.000 οχημάτων. Το 1938, ήταν η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για το Ναζιστικό Σοσιαλιστικό Κόμμα, λόγω των εξαγωγών. Η παραγωγή των επιβατικών αυτοκινήτων σταμάτησε κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, παρόλο που το εργοστάσιο ανήκε στους Αμερικάνους. Αντίθετα, γινόταν παραγωγή μεταγωγικών και στρατιωτικών οχημάτων για τις ανάγκες του στρατού. Το 1944, και τα δύο εργοστάσια στο Rüsselsheim και το Brandenburg, έπαθαν μεγάλες ζημιές από τους βομβαρδισμούς των συμμάχων. Το 1945, η Opel δεν κατασκεύασε κανένα αυτοκίνητο. Για να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αποζημίωσης, οι συμμαχικές δυνάμεις αποφάσισαν, το 1946, να μεταφέρουν τη γραμμή παραγωγής του Opel Kadett στη Σοβιετική Ένωση, όπου και έγινε η κατασκευή του με την ονομασία Moskwitsch 400.
Η General Motorsπροχώρησε στην απόκτηση του Ομίλου, τον Νοέμβριο του 1948. Τα μοντέλα Rekord, Olympia και Olympia Rekord, μαζί με το VW Kafer, ήταν τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στη Γερμανία τη δεκαετία του ‘50. Η εταιρεία παρουσίασε την καινούρια έκδοση του μοντέλου Kadett, σεντάν, στέισον βάγκον και κάραβαν, στο νέο της εργοστάσιο στο Bochum.
Η πολιτική εκτεταμένων περικοπών από το διευθυντή Lopez, στα μέσα του 1990, οδήγησαν σε θέματα ποιότητας και πτώση του κύρους της εταιρείας, η οποία ήταν πρωτοποριακή σε σχέση με τον κύριο ανταγωνιστή της, τη VW. Η λίστα των μοντέλων της εταιρείας περιλάμβανε 13 μοντέλα, ξεκινώντας από τα πολύ μικρά αυτοκίνητα Adam, Corsa, Astra, Ampera, και Cascada και καταλήγοντας στο μεσαίας κατηγορίας όχημα Insignia. Το μίνιβαν Meriva, το βαν Zafira, το SUV Mokka, καθώς και τα μικρά μεταγωγικά Vivaro και Movano, είναι διαθέσιμα ακόμα και σήμερα.
Είναι πιθανό να εμφανιστούν προβλήματα στο αμάξωμα μετά από τα 150.000 χιλιόμετρα. Επιπλέον, πιθανότατα να εμφανιστούν προβλήματα στον κινητήρα και στο σαλόνι του αυτοκινήτου, λόγω της πολιτικής περικοπών. Έτσι, τα υλικά κατασκευής που χρησιμοποιούνται δεν έχουν την απαιτούμενη διάρκεια ζωής. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να βρείτε όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά και αναλώσιμα για το αυτοκίνητό σας.