Μπεκ ψεκασμού για αυτοκινήτων ντίζελ και βενζίνη
Εγχυτήρας ντίζελ και βενζίνη στο ηλεκτρονικο μας καταστημα
Λόγω των νομικών απαιτήσεων για τις εκπομπές καυσαερίων, οι συνηθισμένοι σα τέλη της δεκαετίας του ‘80 βενζινοκινητήρες, αντικαταστάθηκαν με κινητήρες με συστήματα ψεκασμού καυσίμου. Σε αντίθεση με τους βενζινοκινητήρες, στους οποίους δίνεται σπάνια η πιθανότητα να επηρεαστεί, η διαδικασία σχηματισμού του μίγματος του καυσίμου, η σύνθεση του μίγματος αέρα καυσίμου, ελέγχεται σχεδόν απόλυτα στους κινητήρες με συστήματα ψεκασμού καυσίμου.
ΛειτουργικότηταΟι κινητήρες στα αυτοκίνητα πρέπει να διαχωρίζονται ανάμεσα στους βενζινοκινητήρες και τους κινητήρες ντίζελ. Σε αντίθεση με τους βενζινοκινητήρες που το καύσιμο συνήθως μπαίνει στο σύστημα εισαγωγής, παλαιότερα, στους κινητήρες ντίζελ, από τη βαλβίδα εισαγωγής του κινητήρα και πλέον από τα μπεκ της αντλίας καυσίμου, η παροχή καυσίμου γίνεται απευθείας στο θάλαμο καύσης ή στον προθάλαμο. Στους κινητήρες βενζίνης, ο άμεσος ψεκασμός του καυσίμου αναπτύχθηκε και τοποθετήθηκε στον θάλαμο καύσης μόλις τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Ένα μειονέκτημα του συστήματος αυτού είναι τα υψηλά θερμικά φορτία που αναπτύσσουν τα μπεκ καυσίμου. Κάθε κύλινδρος διαθέτει το δικό του μπεκ άμεσου ψεκασμού, το οποίο συνδέεται με την κεντρική αντλία καυσίμου με τη γραμμή μεταφοράς του καυσίμου.
Σύστημα μονάδας έγχυσης καυσίμουΓια να επιτευχθεί ο ομοιόμορφος ψεκασμός της ποσότητας του καυσίμου, όλες οι γραμμές από την αντλία στα μπεκ πρέπει να έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος, γιατί διαφορετικά μπορεί να προκύψουν διαφορές στην πίεση, το γεγονός όμως αυτό έχει τεράστιο αντίκτυπο στις εκπομπές καυσαερίων. Το πρόβλημα αυτό ξεπεράστηκε με την ανάπτυξη του συστήματος της μονάδας έγχυσης των κινητήρων ντίζελ. Σε αυτό το σύστημα, σε κάθε κύλινδρο υπάρχει μια ξεχωριστή αντλία έγχυσης, η οποία παράγει την πίεση άμεσα και την περνάει στα μπεκ.
Σύστημα κοινού σωλήνα (Common Rail System)Στο σύστημα κοινού σωλήνα, η πίεση παράγεται σε ένα κοινό δοχείο και ψεκάζεται, μέσω βαλβίδων έγχυσης, σε έναν κοινό για όλους τους κυλίνδρους σωλήνα.
Αν χρειάζεστε μια βαλβίδα ψεκασμού, ένα μπεκ ή μια αντλία ψεκασμού, μπορείτε να τα παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σε πολύ λογικές τιμές.
Περισσοτερα ανταλλακτικα Κινητήρας στην κατηγορια
- Στατική ροή στα 3 bar, μέσο n-Heptan [g/min]: 670
- Αντίσταση [Ohm]: 12
- Είδος καυσίμου: Βενζίνη
- Είδος καυσίμου: Βενζίνη
- Βάρος [kg]: 0,05
- Πλήθος οπών: 4
- Πλήθος συνδέσεων: 2
- Στατική ροή στα 3 bar, μέσο n-Heptan [g/min]: 237
- Αντίσταση [Ohm]: 15,95
- Είδος καυσίμου: Βενζίνη
- Στατική ροή στα 3 bar, μέσο n-Heptan [g/min]: 192,9
- Αντίσταση [Ohm]: 12
- Είδος καυσίμου: Βενζίνη
- Μπεκ ψεκασμού: Βασικός βελονωτός εκχυτήρας
- Είδος καυσίμου: Ντήζελ
- Στατική ροή στα 3 bar, μέσο n-Heptan [g/min]: 116,5
- Αντίσταση [Ohm]: 15,95
- Είδος καυσίμου: Βενζίνη
- Προετοιμασία καυσίμου: Common Rail
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με στεγανοποιητικό δακτύλιο
- Παλαιό εξάρτημα
- Προετοιμασία καυσίμου: Common Rail
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με στεγανοποιητικό δακτύλιο
- Είδος καυσίμου: Ντήζελ
- Κωδικός του συνιστώμενου εξαρτήματος: X11-800-001-002Z, X11-800-002-002Z
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: Εγκέφαλος/λογισμικό πρέπει να γίνει εκμάθηση/αναβάθμιση
- Προσέξτε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του οχήματος
- Υποχρ. προσαρμογή παλαιών/νέων εξαρτημ. (ειδικά με αρ. ΟΕ)
- Στατική ροή στα 3 bar, μέσο n-Heptan [g/min]: 261,1
- Αντίσταση [Ohm]: 12
- Είδος καυσίμου: Βενζίνη
- Περιορισμός κατασκευαστή: Citroen; Fiat; Ford;
- για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 6C1Q-9K546-AC
- Ποιότητα: OE specification
- Τρόπος λειτουργίας: ηλεκτρικά ελεγχόμενο
- Βάρος [g]: 560
- Μικτό βάρος [g]: 760
- εναλλακτικό προϊόν: -
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: με τσιμούχα
- Κωδικός του συνιστώμενου εξαρτήματος: A2C59514036
- Προσέξτε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του οχήματος
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: Εγκέφαλος/λογισμικό πρέπει να γίνει εκμάθηση/αναβάθμιση
- Υποχρ. προσαρμογή παλαιών/νέων εξαρτημ. (ειδικά με αρ. ΟΕ)
- Παλαιό εξάρτημα
- Προετοιμασία καυσίμου: Common Rail
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με στεγανοποιητικό δακτύλιο
- Προετοιμασία καυσίμου: Άμεσος ψεκασμός
- Είδος καυσίμου: Βενζίνη
- Είδος καυσίμου: Ντήζελ
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: με τσιμούχα
- Κωδικός του συνιστώμενου εξαρτήματος: A2C59516873, 2802002039180
- Προσέξτε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του οχήματος
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: Εγκέφαλος/λογισμικό πρέπει να γίνει εκμάθηση/αναβάθμιση
- Υποχρ. προσαρμογή παλαιών/νέων εξαρτημ. (ειδικά με αρ. ΟΕ)
- Παλαιό εξάρτημα
- Προετοιμασία καυσίμου: Common Rail
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με στεγανοποιητικό δακτύλιο