Τάπες παγετού για αυτοκινήτων
Τάπες παγετού στο ηλεκτρονικο μας καταστημα
Όσον αφορά στο πεδίο της μηχανικής των κινητήρων, ο στροφαλοθάλαμος, το μπλοκ των κυλίνδρων και η κυλινδροκεφαλή αναλαμβάνουν την κίνηση του στροφάλου και των πιστονιών (εμβόλων) μέσα στον κύλινδρο. Ο στροφαλοθάλαμος των κυλίνδρων, στους υδρόψυκτους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποτελείται από το επάνω τμήμα του στροφαλοθαλάμου και από το μπλοκ των κυλίνδρων, τα οποία είναι αμφότερα χυτά, ενιαία τμήματα. Και τα δυο αυτά τμήματα, μιας και στον στροφαλοθάλαμο δημιουργούνται πολύ υψηλές δυνάμεις και ροπές, πρέπει να έχουν μεγάλη αντοχή και ακαμψία.
Εξαιτίας της μη ενιαίας δομής τους (η ένωση των τμημάτων αυτών γίνεται στο επίπεδο των εδράνων του στροφαλοφόρου), το περίβλημά τους συνήθως συμπεριλαμβάνει τα ρουλεμάν του μπλοκ που στηρίζουν τον στροφαλοφόρο άξονα. Στην απέναντι πλευρά (από κάτω), ο άξονας είναι βιδωμένος με έδρανα στο στροφαλοθάλαμο. Αυτή η διάταξη διευκολύνει την επέκταση του στροφαλοφόρου άξονα ή των πιστονιών, μιας και ουσιαστικά από κάτω τους υπάρχει μόνο το κάρτερ του λαδιού, το οποίο κατασκευάζεται από ένα πρεσαριστό φύλλο μετάλλου και αποτελεί το κάτω μέρος του στροφαλοθαλάμου.
Λειτουργία του στροφαλοθαλάμουΣτους κινητήρες υψηλών επιδόσεων ή γενικά στους κινητήρες που παράγουν πολύ μεγάλες δυνάμεις και ροπές, για λόγους αντοχής, το βίδωμα των εδράνων του στροφαλοφόρου δεν είναι επαρκές. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο στροφαλοθάλαμος κάτω από τον στροφαλοφόρο άξονα, αντικαθίσταται από τις λεγόμενες πλάκες έδρασης. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα τμήμα με μορφή πλάκας, που συνδέει όλα τα έδρανα του άξονα στο μπλοκ του κινητήρα και γι’ αυτό, ονομάζεται πλάκα έδρασης. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται σημαντικά ισχυρότερη ακαμψία του στροφαλοθαλάμου. Στην ουσία, το κάτω τμήμα του περιβλήματος σχηματίζει το κάρτερ του λαδιού, το οποίο βιδώνεται σφιχτά στο επάνω τμήμα.
Τί είναι τα διαφεύγοντα αέρια (blow-by gases)Στο στροφαλοθάλαμο των κινητήρων εσωτερικής καύσης, συνήθως, δημιουργούνται τα λεγόμενα διαφεύγοντα αέρια, τα οποία περιέχουν προϊόντα από την καύση και άκαυστους υδρογονάνθρακες. Αυτά τα αέρια, ανεβάζουν την πίεση μέσα στο περίβλημα και γι’ αυτό, πρέπει να εκβάλλονται στην ατμόσφαιρα από τον εξαερισμό του στροφαλοθαλάμου, επιτρέποντας την ύπαρξη του βέλτιστου κενού στην περιοχή, το οποίο πρέπει να είναι περίπου 2 μπαρ. Σε περίπτωση που δημιουργηθεί υπερπίεση στο περίβλημα του κινητήρα, θα προκληθεί «εφίδρωση» λαδιού, γεγονός το οποίο πρέπει να αποφεύγεται.
Όλα τα τμήματα του κινητήρα, όπως ο στροφαλοθάλαμος, το κάρτερ λαδιού και οι πλάκες έδρασης, μπορούν να αγοραστούν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στις επισκευές του κινητήρα, πρέπει να αντικαθίστανται το λάδι και τα φίλτρα, τα οποία διατίθενται από το κατάστημά μας μαζί με τις απαραίτητες φλάντζες και τσιμούχες.
Περισσοτερα ανταλλακτικα Κινητήρας στην κατηγορια
- Βάρος [kg]: 0,03
- Υλικό: Ορείχαλκος
- Διάμετρος [mm]: 50,15
- Βάρος [g]: 30
- Διάμετρος [mm]: 25,4
- Υλικό: Ατσάλινη λαμαρίνα
- Βάρος [kg]: 0,01
- Διάμετρος [mm]: 22
- Επιφάνεια: φωσφατωμένο
- Βάρος [kg]: 0,007
- Διάμετρος [mm]: 36,6
- Βάρος [kg]: 0,02
- για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 036 103 113 A
- Πάχος [mm]: 10
- Διάμετρος [mm]: 45
- Υλικό: Ατσάλινη λαμαρίνα
- Βάρος [kg]: 0,03
- Διάμετρος [mm]: 26
- Υλικό: Χάλυβας /ατσάλι
- Επιφάνεια: με ελαστική επίστρωση
- 1η στρώση υλικού: ACM (πολυακρυλικό καουτσούκ)
- Χρώμα: μαύρο
- Διάμετρος [mm]: 36
- DIN / ISO: 443
- Υλικό: Ατσάλινη λαμαρίνα
- Βάρος [kg]: 0,02
- για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 000443 034002
- Διάμετρος [mm]: 34