Διανομέας / εξαρτήματα για αυτοκινήτων
Καπάκι ντιστριμπιτέρ στο ηλεκτρονικο μας καταστημα
Στους τετράχρονους βενζινοκινητήρες (ονομάζονται κινητήρες Otto), το πιστόνι στον 1ο χρόνο, κινείται από πάνω προς τα κάτω και με το άνοιγμα της βαλβίδας εισαγωγής, προσλαμβάνει το μίγμα καυσίμου και αέρα μέσα στον κύλινδρο. Όταν το πιστόνι φτάσει εντελώς κάτω και γεμίσει ο θάλαμος του κυλίνδρου, η βαλβίδα εισαγωγής κλείνει. Τότε το πιστόνι αρχίζει να κινείται προς τα πάνω και συμπιέζει το μίγμα, μιας και όλες οι βαλβίδες είναι κλειστές. Μόλις το πιστόνι φτάσει στον άνω νεκρό σημείο, που ονομάζεται και TDC (topdeadcenter), ή μόλις η ανάφλεξη αναγνωρίσει αρκετά πυκνό μίγμα, το μπουζί δέχεται μια υψηλή τάση και παράγει τον σπινθήρα ανάφλεξης για να γίνει η καύση. Αυτός ο χρόνος ονομάζεται και εκτόνωση, μιας και το πιστόνι πιέζεται προς τα κάτω, μεταφέροντας την παραγόμενη δύναμη στον στροφαλοφόρο άξονα. Μόλις το πιστόνι φτάσει στο χαμηλότερο σημείο της κίνησης του, ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής και τα καυσαέρια σπρώχνονται μέσα από αυτήν στο σύστημα της εξάτμισης, από την ανοδική πορεία του πιστονιού. Το αποτέλεσμα είναι να αρχίσει ο χρόνος εισαγωγής και πάλι.
Έλεγχος ανάφλεξηςΣτους πολυκύλινδρους κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα επιβατικά αυτοκίνητα, δεν γίνεται ανάφλεξη όλων των κυλίνδρων παράλληλα, αλλά σε διαφορετικούς χρόνους ανάλογα με την ακολουθία ανάφλεξης (για παράδειγμα 1 – 4 – 3 – 2). Αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να επιτευχθεί η πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Ο έλεγχος του συστήματος ανάφλεξης γίνεται εφικτός με την χρήση ενός διανομέα (ηλεκτρονική - ντιστριμπτιτέρ) σε κάθε κινητήρα. Ο διανομέας παίρνει κίνηση από έναν άξονα του κινητήρα και μεταφέρει την υψηλή τάση που παράγει ο πολλαπλασιαστής στον ανάλογο κύλινδρο, στον οποίο πρέπει να γίνει η ανάφλεξη.
Αντικατάσταση ενός ελαττωματικού διανομέαΟ διανομέας αποτελείται από το περίβλημά του, από το ρότορα (δρομέα) και τις επαφές, καθώς και από τα υψηλής τάσης μπουζοκαλώδια που τον ενώνουν με τα μπουζί. Τα μπουζί κα τα προστατευτικά καπάκια (πίπες) προλαμβάνουν την εισροή νερού. Σε περίπτωση βλάβης του διανομέα, είναι δυνατό κάποιες φορές να φταίει μόνον ο ρότορας. Για να εξακριβωθεί αυτό, μπορεί να γίνει ένας έλεγχος σε κάποιο συνεργείο. Ο διανομέας θα πρέπει να αλλάζεται μαζί με τα μπουζί για να εξασφαλίζεται η σωστή λειτουργία όλου του συστήματος.
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, προσφέρουμε διανομείς ανάφλεξης και μπουζί, σχεδόν για κάθε μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου. Στην ίδια κατηγορία, θα βρείτε επίσης την κατάλληλη μονάδα ανάφλεξης, καθώς και τα σωστά μπουζοκαλώδια για το όχημά σας.
Περισσοτερα ανταλλακτικα Κινητήρας στην κατηγορια
- Περιορισμός κατασκευαστή: DUCELLIER
- Χωρητικότητα πυκνωτή: 0,27
- Μήκος [mm]: 37,4
- Βάρος [kg]: 0,026
- Βάρος [kg]: 0,02
- Σειρά προϊόντος: Original Quality
- πλάτος συσκευασίας [cm]: 5,8
- ύψος συσκευασίας [cm]: 3,3
- Βάθος συσκευασίας [cm]: 3
- για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 102 159 1140
- Πλευρά τοποθέτησης: επάνω
- Περιορισμός κατασκευαστή: BOSCH
- Αντίσταση [Ohm]: 1000
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με καπάκι διανομέα