Ντίζα συμπλέκτη για αυτοκινήτων
Ντίζα συμπλέκτη στο ηλεκτρονικο μας καταστημα
Η ντίζα του συμπλέκτη είναι ένα ουσιώδες τμήμα των μηχανικών συμπλεκτών, που χρησιμοποιούνται στη μετάδοση των οχημάτων. Στα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες, η ντίζα του συμπλέκτη χρησιμοποιείται για να μεταφέρει τη δύναμη από το λεβιέ του συμπλέκτη στο λεβιεδάκι απελευθέρωσης του συμπλέκτη, με το οποίο λειτουργεί το σύστημα, μέσω του ρουλεμάν αποσύμπλεξης. Ο συμπλέκτης υπόκειται μεγάλες μηχανικές δυνάμεις και μεγάλη φθορά. Αν φθαρεί ένας μονόδισκος συμπλέκτης, η ελεύθερη κίνησή του θα μειωθεί σημαντικά, γεγονός που θα απαιτήσει την επαναρρύθμιση της ντίζας του συμπλέκτη. Αυτή η πράξη δεν είναι απαραίτητη αν έχει τοποθετηθεί μια αυτορυθμιζόμενη ντίζα στον συμπλέκτη, ή αν ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός.
Εξαρτήματα και λειτουργίεςΗ ντίζα του συμπλέκτη είναι ένα κλασικό συρματόσκοινο Bowden, που συνδέει το πετάλι του συμπλέκτη με τον συμπλέκτη. Χρησιμοποιείται σε κάθε επιτάχυνση και αλλαγή ταχύτητας μόλις ενεργοποιηθεί το πετάλι του συμπλέκτη. Αυτό δημιουργεί μια μόνιμη μηχανική καταπόνηση, γεγονός που σημαίνει πως είναι σημαντικό, η ντίζα του συμπλέκτη να είναι πολύ δυνατή και ανθεκτική. Για αυτό το λόγο, αποτελείται από μεταλλικά υλικά σε διάφορα κράματα και πρέπει να αντέχει για ολόκληρη τη ζωή του αυτοκινήτου. Ωστόσο, κάποιες φορές ίσως χρειαστεί να αλλαχτεί νωρίτερα, λόγω πρόωρης φθοράς και μηχανικών επιδράσεων.
Αντικατάσταση και αγορά ανταλλακτικώνΑν ο συμπλέκτης πάθει ζημιά, στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλάζεται και η ντίζα του. Αν πάθει ζημία μόνο η ντίζα, τότε θα πρέπει να αλλαχτεί ολόκληρη. Αυτό περιλαμβάνει τα απαραίτητα υλικά τοποθέτησης, τα οποία την συνδέουν με το πετάλι του συμπλέκτη και τον συμπλέκτη. Όταν επιλέγετε μια ντίζα συμπλέκτη, είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αν ο κατασκευαστής σας δίνει διάφορες εναλλακτικές, θα πρέπει να επιλέξτε μια αυτορυθμιζόμενη. Αυτό θα σας επιτρέψει να αποφύγετε τις δύσκολες χειροκίνητες ρυθμίσεις. Η ντίζα του συμπλέκτη μπορεί να αλλαχτεί με λίγες κινήσεις του χεριού, αν υπάρχουν τα απαραίτητα υλικά τοποθέτησης.
Περισσοτερα ανταλλακτικα Συμπλέκτης / εξαρτήματα στην κατηγορια
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: με υλικά τοποθέτησης/στερέωσης
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- Μήκος [mm]: 797/529
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Μήκος [mm]: 820/518
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Μήκος [mm]: 905/715
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Βάρος [kg]: 0,2
- Μήκος [mm]: 938/553
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Αναπροσαρμογή: με χειροκίνητη ρύθμιση
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- Μήκος [mm]: 653/366
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Μήκος [mm]: 833/645
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με λαστιχένιο έδρανο
- Έκδοση/παραλλαγή εξοπλισμού οχήματος: Mounting kit
- Συμπληρωματικό προϊόν / συμπληρωματική πληροφορία: με υλικά τοποθέτησης/στερέωσης
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- Βάρος [kg]: 0,6
- Μήκος [mm]: 899/687
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Βάθος συσκευασίας [cm]: 90
- Μήκος [mm]: 1034/520
- Αναπροσαρμογή: με χειροκίνητη ρύθμιση
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Μήκος [mm]: 828/597
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- Μήκος [mm]: 660/383
- Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Μήκος [mm]: 909
- Αναπροσαρμογή: με αυτόματη ρύθμιση
- MAPP-Code διαθέσιμος