Ντίζα χειροφρένου για αυτοκινήτων
Ντίζα χειροφρένου στο ηλεκτρονικο μας καταστημα
Η ντίζα του χειρόφρενου έχει την ευθύνη να κρατά το όχημα ακίνητο όταν αυτό βρίσκεται σε στάση. Αποτελεί τμήμα του συστήματος πέδησης και ο σχεδιασμός της αποσκοπεί στη μετάδοση της δύναμης που ασκείται στον λεβιέ του χειρόφρενου στα λειτουργικά τμήματα του συστήματος. Χρήση του μπορεί επίσης να γίνει κατά την πέδηση έκτακτης ανάγκης και στις στροφές ή τις «φουρκέτες» στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, όταν κινούνται με μεγάλες ταχύτητες.
Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διαφόρων ειδών των ντιζών του χειρόφρενου
Τα τμήματα έχουν διαφορές όσον αφορά στον σχεδιασμό τους, με βάση την ποσότητά τους της οποίας κάνουν χρήση οι μηχανισμοί. Σε περίπτωση που το σύστημα έχει μια μόνο ντίζα, λειτουργεί μέσω της σύνδεσής της με τον άκαμπτο κεντρικό σύνδεσμο. Ο σχεδιασμός του είναι απλός και ρυθμίζεται με ευκολία. Παρ’ όλα αυτά, αν χαλάσει το τμήμα, θα βγει εκτός λειτουργίας το σύνολο του μηχανισμού. Αν ο σχεδιασμός του αποτελείται από δύο ή περισσότερες ντίζες, τότε ενδέχεται να γίνεται χρήση μιας ράβδου εξισορρόπησης των ντιζών ή μιας πρόσθετης ντίζας. Ακόμη κι όταν μια από τις ντίζες σπάσει, το σύστημα θα συνεχίσει να είναι λειτουργικό.
Τα τμήματα έχουν διαφορές όσον αφορά στη μορφή των άκρων τους. Ενδέχεται να είναι σφαιρικά, κυλινδρικά ή με τη μορφή θηλιάς. Με βάση το είδος του προστατευτικού περιβλήματος, τα τμήματα διαιρούνται σε αυτά με πολυμερές περίβλημα, με ελατήριο ή ελαστικό χιτώνιο.
Χρήση και αντικατάσταση: τι πρέπει να ξέρετε
- Κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, το τράβηγμα του χειρόφρενου θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και με το κύριο σύστημα πέδησης εκτός λειτουργίας. Αν παραβιάσετε το συγκεκριμένο κανόνα, μπορεί να σπάσει η ντίζα του. Η βλάβη θα γίνει ορατή από την ενεργοποίηση της προειδοποιητικής λυχνίας στον πίνακα οργάνων και τη μη δυνατότητα κλειδώματος των οπίσθιων τροχών.
- Να κάνετε συχνή χρήση του χειρόφρενου για μην υποστούν διάβρωση οι ντίζες. Να δίνετε προσοχή στον αριθμό των κλικ που ακούγονται όταν τραβάτε το λεβιέ. Δεν θα να είναι λιγότερα από 3. Αν δεν ακούγονται κλικ, το τμήμα μπορεί να έχει υποστεί διάβρωση ή να έχει κάποια άλλη ζημιά.
- Να κάνετε συχνούς ελέγχους της ποσότητας του λιπαντικού και την κατάσταση των ελαστικών φουσκών. Η μη επαρκής ποσότητα λιπαντικού και η εισαγωγή βρωμιάς στον μηχανισμό επιφέρουν τριβή, διάβρωση και μπλοκάρισμα του τμήματος. Αν συμβεί αυτό, ο μηχανισμός θα πάψει να έχει ορθή λειτουργία.
- Να είστε προσεκτικοί κατά τη ρύθμιση του τμήματος. Αν τεντώσετε υπερβολικά την ντίζα του χειρόφρενου ενδέχεται να μπλοκάρει. Αν συμβεί αυτό, το τράβηγμα του χειρόφρενου θα συνοδεύεται από ήχο κροταλίσματος.
- Να κάνετε τακτικό έλεγχο της κατάστασης των σιαγόνων των ταμπούρων ή των τακακιών των φρένων. Αν φθαρούν θα αυξηθεί το φορτίο που δέχεται η ντίζα. Το φρενάρισμα θα συνοδεύεται από ήχους σφυρίγματος και κατά το παρκάρισμα δεν θα ακινητοποιείται το αυτοκίνητο.
topantallaktika.gr: αποκλειστικά υψηλής ποιότητας ανταλλακτικά αυτοκινήτου
Επιθυμείτε να αγοράσετε ντίζα χειρόφρενου ή κάποιο άλλο τμήμα ταχύτατα και οικονομικά; Παραγγείλτε ηλεκτρονικά από το topantallaktika.gr. Ο απλός και εύκολος στη χρήση κατάλογός μας, θα σας επιτρέψει να κάνετε οικονομία χρόνου και οι τακτικές μας προσφορές - χρημάτων. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει αποκλειστικές συνεργασίες με αξιόπιστους κατασκευαστές, για να μπορείτε να αισθάνεστε σιγουριά για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων.
Περισσοτερα ανταλλακτικα Σύστημα φρένων στην κατηγορια
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω αριστερά, πίσω δεξιά
- Μήκος [mm]: 1707, 1425
- Τύπος φρένων: Δισκόφρενα
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω αριστερά, πίσω δεξιά
- Μήκος [mm]: 1631/1062
- Τύπος φρένων: Δισκόφρενα
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω, πίσω δεξιά
- Μήκος [mm]: 1708 / 1140
- Τύπος φρένων: Δισκόφρενα
- Φρένα: για φρένο ακινητοποίησης
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω, αριστερά, δεξιά
- Μήκος [mm]: 1293/1127
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω δεξιά, πίσω αριστερά
- Μήκος [mm]: 175
- Τύπος φρένων: Ταμπουρόφρενο
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω αριστερά, πίσω δεξιά
- Μήκος [mm]: 1450/810
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω, αριστερά, δεξιά
- Μήκος [mm]: 1688/1055
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω δεξιά, πίσω αριστερά
- Μήκος [mm]: 1303, 1005
- Τύπος φρένων: Δισκόφρενα
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω αριστερά, πίσω δεξιά
- Μήκος [mm]: 1420/1048
- Τύπος φρένων: Δίσκοι/ταμπούρο, Ταμπουρόφρενο
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω, πίσω δεξιά, πίσω αριστερά
- Μήκος [mm]: 949/715
- Τύπος φρένων: Δισκόφρενα
- Φρένα: για φρένο ακινητοποίησης
- Πλευρά τοποθέτησης: Μπροστινός άξονας αριστερά, Mπροστινός άξονας δεξιά
- Μήκος [mm]: 1840/475
- Τύπος φρένων: Δισκόφρενα
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
- Τμήμα: μπροστινό τμήμα
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω αριστερά, πίσω δεξιά
- Μήκος [mm]: 1710
- Βάρος [kg]: 0,460